sobota, 29 marca 2014

Sheinside dress

Dzień dobry,
sukienkę/tunikę (klik), którą mam na sobie zamówiłam z myślą o letnich spacerach. Egzotyczne wzory, które są na niej widoczne, przywołują myśli o wieczornych spacerach brzegiem plaży, chwilach spędzonych na leżaku. Już niedługo! :)
Mam wrażenie, że sukienka świetnie się sprawdzi do płaskich sandałów. 
Nie mogłam się powstrzymać i nałożyłam ją już teraz z koralowym żakietem i wiosennymi botkami. 

Pięknego weekendu Kochani! :*
marynarka Klik
tunika/sukienka Klik
buty H&M
torebka Susette
biżuteria By Dziubeka
okulary Mango

21 komentarzy:

  1. uwielbiam takie tuniko-sukienki!!!!
    Pięknie wyglądasz!
    Wiosennie!!! <3
    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz uroczo :) tunika jest świetna <3

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja uwielbiam Twoje nogiiii :D są boskie!

    piękne kolory!

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna sukieneczka <3 świetnie ożywiłaś ją różowym kolorem <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Chce miec tak idealne nogi!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała sukienka i energiczne kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna sukienka :)
    Pasuje Ci ten odcień różu :)

    Pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. sukienka jest cudowna :) no i świetnie wygląda w połączeniu z różową marynarą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna ta sukienka- super wzory ;)
    Kojarzy mi się trochę z kolekcją ubrań zaprojektowaną przez Eleonorę Carisi. Na elle.pl jest teraz konkurs, w którym można wygrać jej ciuchy, myślę że mogłabyś zgłosić tą stylówkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudnie!!zapraszam do mnie może wspólna obserwacaj?? http://ewelynn.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie i wiosennie! <3 <3 <3 ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Spodnie genialne fajny kolor i krój :) Naszyjnik pasuje do całości :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zawsze wspaniale! a spodnie są przecudne
    pozdrawiam z Gdyni,
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale piękna kobietka z Ciebie i do tego bardzo udana stylizacja;) Cóż to za kolor włosów??

    OdpowiedzUsuń