środa, 2 kwietnia 2014

The morning sun

Kochani!
Dziś nietypowo chciałabym rozpocząć post pytaniem- jaki aparat moglibyście mi polecić? Od dłuższego czasu noszę się z zamiarem zmiany dotychczasowego sprzętu i ciężko mi się zdecydować. Jak wiadomo, co dwie glowy, to nie jedna, a już dopiero, co wiele głów... hehe 
Będę wdzięczna za Wasze opinie i podpowiedzi. :)

Odnośnie dzisiejszej stylizacji mogę napisać tylko tyle- Ci, którzy od jakiegoś czasu śledzą mój blog wiedza, że jest to strój, będący idealnym odzwierciedleniem mojego stylu. Klasycznie, kobieco, bezpretensjonalnie i z umiłowaniem do biżuterii ( juk już wiecie jestem "sroką" i wszystko, co świeci wpada w moje szpony ;) ).
Moim ulubionym elementem tego outfitu są bezsprzecznie spodnie. Moja siostra powiedziała o nich, że wyglądają jak "piżama", ale dla mnie są eleganckie i ciekawe jednocześnie. Biała koszula w parze z klasycznym żakietem są natomiast idealnym uzupełnieniem .


spodnie tutaj
naszyjnik tutaj
żakiet Moodo
koszula Reserved
torebka Domodi
bransoletki By Dziubeka
buty Michael Antonio

Kochani! Już jutro koszula za 9,99 Usd na stronie Romwe:
White And Black Fluid Striped Shirt
1am 3rd April GMT, lasts only 24 hours!
400 pieces for $9.99! Don’t miss out.
It’ll help you save 75% in total

38 komentarzy:

  1. świetny zestaw <3 bardzo kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. prześlicznie wyglądasz;) nic dodać nic ująć;)
    mam prośbę, kliknęłabyś mi w linki? http://woman-with-class.blogspot.com/2014/03/must-have-sheinside.html
    będę bardzo wdzięczna !:)

    OdpowiedzUsuń
  3. uuu śliczne spodnie!:)
    genialnie!:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne buty i wspaniały wzór na spodniach :) klasycznie i wygodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hello,
    Lovely outfit.Your pants are gorgeous.
    xoxo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś nie przepadam za spodniami z takim printem, ale muszę przyznać, że w Tym zestawie prezentujesz się Ty (i spodnie :D) bardzo fajnie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądasz,klasa i elegancja :)
    spodnie są rewelacyjne :) albo Twoje nogi sprawiają,że tek genialnie się prezentują :))

    Pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. jak zwykle świetnie wyglądasz :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Co do sprzętu to Ci powiem szczerze ja się nie znam ale Twoją stylóweczkę chętnie ocenie no i to będzie 6!!!
    Ślicznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku Ty jak zwykle świetnie wyglądasz, tak elegancko i z klasą! Podoba mi się :) Spodnie są piękne też takie chcę! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. te spodnie są przeeegenialne! a Twoja figura - brak słów :D

    cuuudnie :))

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie wygladasz :)))

    a co do aparatu, to pierwsze pytanie jaki masz teraz? polecam lustrzanke nikon z obiektywem AF-S 50mm f/1.4G lub f/1.8G ta druga jest tansza :)

    pozdrawiam :*
    www.aliceFashion.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że wiele osób poleca Nikony. Ja obecnie mam Canona EOS 350D...

      Usuń
  13. Spodnie super! A Nikon z 50 mm f.1.4 bedzie idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. very nice chic look!! love the print of your pants!
    http://chillychickblog.blogspot.sk

    OdpowiedzUsuń
  15. spodnie!!! są przepiękne, wzór mnie urzekł! koszula idealnie pasuje do nich, bardzo kobiecy set!

    Całuję

    OdpowiedzUsuń
  16. Przeskocz na Canona 600d z obiektywem 50 i po sprawie :) Piękny look, najbardziej urzekły mnie spodnie!

    OdpowiedzUsuń
  17. lovely post!
    
Please check out our blog at http://www.beautyshareit.com
    
PS. you can also post your blog posts straight to our website to get featured!
xx

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie wyglądasz - świetne spodnie!

    OdpowiedzUsuń
  19. naszyjnik rewelacyjny :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Te spodnie są nieziemskie, jestem w nich zakochana :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Rewelacyjny zestaw!! Spodnie i naszyjnik genialne!!

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne zdjęcia, bardzo ładnie spodnie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczna stylizacja:) nogi masz idealne do tego typu spodni:)
    jesli chodzi o aparat to ja tez polecam nikona i oczywiście 50 mm f.1.4 plus dużo cierpliwości w robieniu zdjęć:-p

    OdpowiedzUsuń
  24. pięknie!
    biała koszula rządzi wiosną!!!:))))

    OdpowiedzUsuń
  25. To chyba będzie mój ulubiony z Twoich strojów. Jest po prostu idealny. Podoba mi się kompletnie wszystko - na dodatek wszystko razem świetnie wygląda. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. piękny elegancki zestaw, kobieco i z klasą jak zawsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetnie wyglądasz:) Też uwielbiam klasyczne sety <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo zgrabnie, kobieco i elegancko. :) Piękny naszyjnik i świetne spodnie. :)

    OdpowiedzUsuń